Lista alimentelor de vara bogate in vitamine

Ca şi sugerează şi numele, termenul de „fructe de vară” se referă la o varietate de fructe, care sunt uşor accesibile, în timpul sezonului de vară.

Fructele sunt suculente au un efect natural de racire a corpului, pe timpul verii. Prin urmare, atunci când devine prea cald, mai multe persoane se bazează exclusiv pe o reţeta efectuata pe baza de fructe şi legume. Fructele de vara poate fi folosite într-o varietate de alimente şi băuturi.

Cu toate acestea, în plus, faţă de satisfacerea papilelor gustative, cele mai multe fructe de vara sunt foarte sanatoase. Acest lucru se datorează faptului că ele sunt foarte bogate in vitamine si minerale, antioxidanti fito-chimice şi fibre.

Există mai multe soiuri de fructe, care sunt disponibile în timpul verii.

• Caisele: bogate in beta-caroten si vitamina A
Fructele de padure: bogate in antioxidanti si ajuta organismul sa lupte împotriva mai multor boli
Cirese: Conţine proprietăţi diuretice, precum şi vitamina C
Pepene galben: ajuta în tratarea infecţiilor tractului urinar
Mango: bogate in vitamina C & E, conţine, de asemenea, potasiu, fier şi acid nicotinic
Nectarine: pot ajuta cu retenţia de fluide, constipaţie şi valori crescute ale colesterolului
Papaya: ajuta la pierderea in greutate si pot ajuta, de asemenea, pentru îmbunătăţirea digestiei. Acesta este adesea folosit ca un remediu natural pentru constipaţie.
Piersici: poate reduce anemie, oboseala precum şi valori crescute ale colesterolului
Ananas: contine antioxidanti care protejeaza organismul impotriva bolilor.
Pepenii verzi: pot ajuta la tratarea rinichilor, vezicii urinare şi alte probleme digestive