Exemplu de meniu pentru cinci zile de dietă cu roșii

rosii

Roșiile sunt adesea considerate legume, deși în realitate ele sunt citrice. Roșiile sunt alimente incredibil de versatile. Ele sunt delicioase consumate crude, în salate sau în sandwich-uri, și au o dulceață minunată atunci când sunt gătite.

Conținutul lor ridicat în acid le fac un aliment perfect pentru conservare. Roșiile sunt o parte importantă din dietă, deși e greu de crezut, acestea au fost odată considerate toxice. Asta fost până la mijlocul anilor 1800, când au devenit un aliment de bază.

Ziua 1
Mic dejun : o felie de pâine cu brânză degresată , o roșie felii , o ceașcă de cafea ;
Pranz : 50 g de sos de paste de tomate , busuioc , usturoi și ulei de măsline extra virgin ;
Cina : un pic tartă , fără aluat , gătită într-un strat de felii de cartofi fierți , un strat de spanac fiert , roșii decojite groase și fragmentate .

Ziua 2
Mic dejun : o felie de pâine cu brânză degresată , o roșie felii , o ceașcă de cafea ;
Pranz : o salată mare, asortată cu roșii, castraveți și ardei gras ;
Cina : roșii la grătar și ciuperci , cu nici o limită de cantitate .

Ziua 3
Mic dejun : o felie de paine cu branza degresata , o rosie felii , o ceașcă de cafea ;
Pranz : salata de rosii si alte legume de sezon și brânză rasă ;
Cina : legume la gratar , stropite cu putin ulei de masline .

Ziua 4
Mic dejun : o felie de pâine cu brânză degresată , o roșie felii , o ceașcă de cafea ;
Pranz : 30 g de paste fierte în 250 ml lapte cu vanilie . După ce s-au răcit , se adaugă 300 g de fructe proaspete , se amestecă și se coc câteva minute ;
Cina : 250 g tot paste cu sos de roșii .

Ziua 5
Mic dejun : un iaurt cu bucăți de fructe proaspete ;
Pranz : paine tip sandwich , roșii și frunze de salată ;
Cina : legume la gratar ( roșii, dovlecei , vinete , ciuperci ) , stropite cu suc de lamaie și ulei de măsline extra virgin .