Cum sa mananci sanatos si placut in acelasi timp

Nu tine multe diete. Cel mai important este sa nu ajungi sa iti petreci viata tinand diete si incercand regimuri de alimentatie ciudate. Cel mai important este sa tii un regim de alimentatie simplu, clasic, pentru a manca sanatos. Daca mananci sanatos, iti mentii si greutatea ideala. Cel mai importat este sa mananci zilnic proteine, legume si fructe. Evita mancarea prajita si fast foodul. Nu este o dieta, este un stil de viata sanatos. Pierderea in greutate este doar rezultatul scopului. Scopul este sa mananci sanatos.

Mananca micul dejun, pranzul si cina. Trebuie sa ai trei mese principale pe zi, moderate. Televizorul sa fie oprit, muzica sa fie pornita si masa pusa. Important este sa stati asezati, nu in picioare si sa savurati mesele. Cei care sufera din cauza alimentatiei sar peste mese. In plus, persoanele fericite cu ce mananca sunt mai putin predispusi sa fumeze sa piarda in greutate.

Foloseste un cantar, dar nu zilnic. Orice schimbare in minus a numarului de kilogramee poate schimba ziua. Fluctuatiile greutatii apar zilnic si cantarirea in fiecare dimineata nu iti da o masura clara. Femeile normale si sub greutatea normala adesea nu au nevoie de cantar. Pentru cele care sunt predispuse sa castige in greutate, verificarea ocazionala le face sa avertizate cand trebuie sa mai slabeasca. E mai usor sa te cantaresti ocazional si sa iti revizuiesti regimul alimentar decat sa te cantaresti zilnic si sa devii obsedata.

Sa stii ca femeile vin in toate marimile. Presupun ca si tu cunosti cel putin o femeie care are marimea 0 si mananca tot ce isi doreste. Asta pentru ca asa sunt genele, metabolismul mostenit de la parinti. Insa uneori si aceste  femei au probleme de imagine, pentru ca celelalte o evita. Iar pentru ceilalti, este o lupta – sunt de 5 ori mai predispusi decat cei care sunt fericiti de ceea ce mananca sanatos sa inceapa o dieta, ca rezultat al prieteniei cu o fata slaba. Si aceste comparatii deloc realiste hranesc obiceiurile periculoase de alimentatie.

Fa exercitii fara stres. Femeile care fac sport mai mult de o data pe luna sunt adesea cele care vo sa slabeasca. Din aceasta cauza, ele fac sport pentru ca sunt stresate de greutate, nu pentru ca e un stil de viata sanatos, ci pentru ca sunt obsedate de kilograme. Pentru cele care mananca sanatos si placut, exercitiile sunt pentru un corp sanatos si pentru a lupta cu stresul. Nu le defineste. In schimb, pe cele cu probleme, sportul le defineste pentru ca fara el, se simt neplacut.

Mananca tot. Adica sa mananci diversificat, nu aceleasi alimente in fiecare zi. Mancatul este un loc de joaca, este placut si social. Pentru a varia dieta, schimbarea inseamna culoare. Schimba legumele, culorile, aromele. Joaca-te. Fii sanatoasa!

Lasă un răspuns