10 motive pentru care ar trebui să adăugăm broccoli în dietă

Legumele au un mod impresionant de a oferi beneficii pe scara larga brocolopentru sănătatea dumneavoastră, și broccoli nu este o excepție. Cand mananci broccoli vei primi zeci, poate chiar sute, de super-nutrienti care oferă o sănătate optimă.

Am compilat o examinare aprofundata a beneficiilor pentru sanatate. Aceasta leguma (din aceeași familie ca și varza de Bruxelles, varza, conopida), este una dintre cele mai bune alimente pentru sănătate, cercetarile dovedind eficacitatea acestuia pentru:

 

Broccoli conține o cantitate mare de potasiu , care ajută la menținerea unui sistem nervos sănătos și funcția creierului optima , precum și promovează creșterea masei musculare regulate .

Împreună cu o cantitate mare de potasiu , broccoli conține , de asemenea, magneziu și calciu, care ajuta la reglarea tensiunii arteriale .

O cana de broccoli contine necesarul zilnic de vitamina C , un antioxidant necesar pentru lupta impotriva radicalilor liberi . Mai mult decât atât , vitamina C este un antihistaminic eficient pentru atenuarea disconfortului racelii.

Broccoli conține niveluri ridicate de calciu și vitamina K , ambele fiind importante pentru sanatatea oaselor si prevenirea osteoporozei .

Broccoli este de ajutor în repararea daunelor pielii datorită glucoraphaninului conținut care ajută pielea să detoxifierea și sa se reparare de la sine .

O cana de broccoli sustine sistemul imunitar , cu o doza mare de beta – caroten . Urme de minerale , cum ar fi zinc si seleniu , să acționeze în continuare pentru a consolida acțiunile de apărare ale sistemului imunitar .

Broccoli este bogat in fibre , care ajuta la digestie , previne constipatia , mentine zahăr din sânge , și borduri supraalimentare . Mai mult decât atât , o cana de broccoli are la fel de multe proteine ​​ca o ceasca de orez sau de porumb cu jumătate din calorii .

Studiile au arătat căluteina carotenoide ajuta la prevenirea degenerescentei maculare si cataractei , precum și posedă efecte anti-cancer . În plus , broccoli este o sursa buna de vitamina A , care este necesar pentru formarea retinei , molecula de lumina de absorbție, care este esențială pentru lumină scăzută.

Carotenoide luteina poate încetini sau preveniîngroșarea arterelor încorpul uman , astfel lupta impotriva bolilor de inima si infarct. B6 și acid folic în broccoli reduce riscul de ateroscleroză , infarct miocardic , și accident vascular cerebral

Lasă un răspuns