Trei sfaturi pentru un abdomen plat

Esti satula sa ai aceleasi probleme cu abdomenul tau? Pur si simplu, nu iti place cum arati in lenjerie intima. Si te gandesti cu drag la vara, dar cu groaza la costumele de baie. Bun, trebuie sa te apuci de ceva treaba, minim pentru a te simti bine in pielea ta:

Lucreaza la postura! Cand ai o postura buna, abdomenul tau se „retrage” la locul sau natural. In plus, postura buna pune in miscare muschii abdominali. Ca truc: aminteste-ti mereu sa iti aliniezi urechile exact deasupra umerilor.

Nu te mai obosi cu partea inferioara, ci cu partea superioara a corpului! Da, desi pare incredibil, exercitiile de sport pentru partea superioara a corpului tau sunt o cale rapida de a-ti lucra abdomenul.

Mananca acizi grasi buni pentru tine! Acizii grasi monosaturati, acele „grasimi bune” – grasimea abdominala de fapt. Ii poti lua din uleiul de masline, din nuci si seminte, din uleiuri, avocado, masline, ciocolata. Expertii sugereaza chiar o portie de astfel de acizi la fiecare masa pentru a reduce acumularea de grasime pe burta.

Daca mai reusesti sa alergi cat poti de des ori sa faci pilates sau yoga, deja stii ca vei avea cel mai plat abdomen.