Retete de dieta – Scoici cu legume pentru vara

Retete de dieta – Scoici cu legume pentru vara

Ingrediente:

  • 4 lingurite ulei de măsline extra-virgin
  • 1 1 / 2 kg scoici mare (aproximativ 20), curăţate
  • 1 / 4 lingurita de sare
  • Piper negru proaspat macinat
  • 1 dovlecel mediu, înjumătăţit pe lungime şi tăiat în felii subţiri
  • Ceapa 1 / 2 mic, fin tocata
  • 2 catei de usturoi, tocati
  • 1 cană de roşii cherry, înjumătăţita
  • 3 / 4 ceasca scoici congelate fără coajă
  • 2 linguri de busuioc proaspat tocat

Mod de preparare:

Într-o tigaie mare, incalzeste 2 lingurite de ulei la foc mediu. Adaugă scoicile, presara 1 / 8 lingurita de sare, şi se condimentează cu piper. Gatiti pana se rumeneste pe interior exterior si opac, aproximativ 2 – 3 minute pe fiecare parte.

Adaugă dovlecel, ceapa, si usturoi; gatiti până când legumele sunt moi, aproximativ 5 minute.

Adauga rosiile, şi porumbul, coaceti până când roşiile încep să cedeze, 3 la 4 minute. Întoarceti scoici in tigaie si presarati restul de 1 / 8 lingurita sare si piper dupa gust;