Cum sa slabesti cu ajutorul legumelor

Reglează apetitul cu câteva sfaturi sănătoase de pierdere în greutate tipacu ajutorul dietei. Scapă de kilogramele in plus fără să simți mereu senzația de foame.

In zilele noastre, aveți șansa de a construi planul de slabit propriu folosind metode alternative.

Gustările pot fi dăunătoare dacă încărcați corpul cu zahăr sau sare. Cu toate acestea, consumul de legume cu 10-15 de minute înainte de cină iti va permite să rezisti tentației de supraalimentare. Foloseste telina, morcovi și alte legume extrem de scăzute în calorii și bogate in fibre. O gustare verde înainte de o masă principală este cea mai bună opțiune pentru a controla pofta de mancare.

În scopul de a pierde in greutate mai eficient este o necesitate sa fii la curent cu cele mai recente cercetări. Cele mai recente studii arată că o cantitate mica de ghimbir în salate, în cafea și mesele principale vor preveni supraalimentarea. Ghimbirul are puterea de a suprima pofta de mancare si va oferi posibilitatea de a controla ingestia de alimente.

Dacă doriți să aveți o gustare rapidă pentru masa de prânz sau cina se amestecă legume conservate. Clătiți fasole, mazăre și alte conserve de legume pentru a elimina o cantitate mare de sodiu, de la masa ta. Adauga ton sau alte ingrediente delicioase pentru a avea o salata gustoasa. Potoleste-ti foamea cu mese scăzute in calorii ambalate cu vitamine si antioxidanti.

Înlocuieste supele cremoase din planul de alimentatie cu supe de legume amestecate. Combina diferite legume, cum ar fi fasole, morcovi și conopidă  apă și câteva condimente delicioase pentru un gust ambroziac. Telina, ardei, broccoli și asparagus sunt doar cateva dintre cele mai bune alimente care trebuie consumate in timpul dietei.

Cele mai recente studii științifice au demonstrat că varza de Bruxelles este plina de fibre, care pot stimula producerea de adiponectin in corpul nostru, un hormon care contribuie la arderea depozitelor de grasime deja existente. Experimenteaza cu acest regim alimentar sănătos pentru a preveni mancatul in exces.

Lasă un răspuns