6 trucuri pentru a te ajuta sa scapi de kilogramele nedorite

Se intampla destul de mult cu orice persoana care face dieta. Incepi sa mananci foarte sanatos si sa te tii de sesiunile tale de sala si, ca rezultat, greutatea dispare constant. Apoi, intr-o zi, greutatea aratata de cantar nu se mai modifica. A ajunge la un astfel de rezultat este total frustrant si misterios. Dar retineti ca este, de asemenea, complet normal si este ceva cu care toata lumea se confrunta.

Inclusiv Kate Hudson, care a vorbit despre pierderea in greutate dupa ce a incercat sa scape de greutatea dupa nasterea ambilor fii ai ei. Experienta incercarii de a-l pierde a fost cu adevarat interesanta, pentru ca nu am fost niciodata intr-o situatie in care mi-am dat seama ca trebuie sa slabesc destul de multe kilograme.

Daca porniti intr-un plan de slabire si doriti sa evitati sa ramaneti blocat la un nr de kilograme, cititi aceste strategii inteligente pentru a face cantarul sa mearga din nou in directia corecta.

1. Asigurati-va ca nu alunecati inapoi in vechile obiceiuri.

Adesea, dupa un succes initial de slabire, s-ar putea sa renunti, fara sa stii, la un desert in fiecare seara sau sa sorbi mai mult de un pahar de vin pe noapte – iar acele calorii suplimentare te-au lasat blocat. Arunca o privire sincera asupra obiceiurilor tale si vezi daca ti-ai crescut aportul de calorii fara sa-ti dai seama.

2. Variaza-ti rutina de antrenament.

Nasol, dar adevarat: odata ce corpul tau se obisnuieste cu un anumit tip de exercitiu, nu trebuie sa munceasca la fel de mult sau sa arda atat de multe calorii pentru a trece prin el. Pastrati-va corpul sa lucreze din greu adaugand miscari la intervale sau un antrenament de forta dupa o sesiune cardio sau trecand intre cardio cu puls puternic intr-o zi si apoi un antrenament de flexibilitate, cum ar fi yoga sau pilates, urmatoarea, pentru a va mentine metabolismul ridicat. Pentru a gasi idei grozave de antrenamente noi de incercat, consultati videoclipurile care va ofera antrenamente rapide. Cu siguranta vei gasi acolo niste lucruri pe care le vei iubi.

3. Reduceti inca 250 de calorii.

Adevarul secret despre pierderea in greutate este ca, odata ce micsorezi putin, corpul tau are nevoie de mai putine calorii decat a facut candva pentru a functiona fara probleme. Asta inseamna ca, pentru a continua sa slabesti, trebuie sa scazi si mai multe calorii din mese sau sa arzi mai multe in timpul unui antrenament mai intens. Un site web sau o aplicatie de fitness poate estima numarul corect de calorii de care aveti nevoie pe baza noii greutati si a nivelului de activitate curent, apoi incercati sa reduceti 250 de la acel numar nou. 

4. Luati masa si comandati mai putin la pachet.

Ne place ca mai multe restaurante listeaza numarul de calorii in meniu. Dar este imposibil sa stii cu siguranta daca consumi cu adevarat acea cantitate, deoarece dimensiunile portiilor pot varia, iar cifrele sunt oricum doar estimari, spune un nutritionist din Philadelphia. Incercati sa gatiti mai multe din propriile mese, astfel incat sa controlati ce include reteta si sa aveti o idee mai buna daca intervalul de calorii este potrivit pentru dvs.

5. Stai hidratat.

Bea multa apa sau ceai neindulcit nu numai ca te umple, dar te impiedica sa te deshidratezi, dar si iti mentine metabolismul in functiune.

6. Regandeste-ti asteptarile.

Uneori, un rezultat de pierdere in greutate nu este cu adevarat un rezultat, dar modul in care corpul tau incearca sa se incapataneze sa pastreze grasimea de care are nevoie pentru a functiona corect, spune Brill. Asigurati-va ca greutatea dorita este realista – aproximativ jumatate de kg, dar nu mai mult de 1 kg, pe saptamana.