Treci peste durerile menstruale mai usor!

Oftezi. La fiecare 28-30 de zile, acelasi lucru. Uite cum sa iti usurezi timpul de menstruatie mai bine.

Fii atenta la ce mananci. ceea ce consumi joaca un rol major in felul in care corpul tau reactioneaza in timpul menstruatiei. Sarea te face sa retii apa, la fel ca alcoolul si cafeina. Asta inseamna fara cafea, fara cocktailuri, fara chipsuri. Lupta cu aceste pofte poate sa iti ofere o oaza de bine, fizic.

Misca-ti corpul. Poate nu pare timpul cel mai potrivit, dar exercitiile fizice in timpul ciclului ajuta mai mult decat sa faca rau. Incearca yoga sau miscari usoare, pentru ca ele elibereaza endorfina care mai anuleaza din durerile menstruale.

Opreste simptomele dinainte sa inceapa. Balonarea, crampele, durerile de cap, vai! Durerea asociata cu perioada ta este enervanta, dar controlabila. Poti folosi o pastila pe baza de ibuprofen o  zi sau doua inainte de menstruatie si una la 6 ore in zilele mai „grele”.

Fii pregatita mereu. Sa nu fii prinsa in public nepregatita. Da, se poate sa nu prezici cu certitudine ziua in care incepe ciclul sau ai uitat. Mai bine poarta cu tine mereu un absorbant sau un tampon, in caz de ceva.

Relaxeaza-te. Deja aceasta perioada a lunii este stresanta. Cand timpul vine, acorda-ti un moment de relaxare si de rasfat. Ia-ti pijamalele, da drumul la TV la un film sau asculta muzica soft. Aprinde o lumanare, bea un ceai fierbinte – stii tu cum merge treaba!