VIDEO: Exercitii eficiente pentru solduri

Daca sunteti in incercarea de a fda o forma corpului dvs. soldurilor si coapselor, aceste exercitii va ofera tot ce ati dorit vreodata sa stiti despre corpul dvs.

Exercitiul 1

Stai culcata, cu fata in jos, capul in extensie, barbia sprijinita pe sol, bratele intinse sus, in prelungirea trunchiului, cu pumnii stransi, ridica bratele cu pumnii inchisi si piciorul drept, intins din articulatia genunchiului. Coboara bratele si piciorul pe sol si repeta aceasi miscare si pentru piciorul stang.

Exercitiul 2

Pe o saltea va culcati pe partea laterala a corpului, cu mana dinspre podea indoita. Piciorul dinspre podea este indoit de asemenea, iar celalalt il tineti drept, cu varful intins. Veti face ridicari laterale cat mai inalte posibil si cat mai rapide, insa la coborare nu se va atinge podeaua. Faceti serii de cate 80 de astfel de exercitii.

Exercitiul 3

Prinde greutati de un picior si aseaza-te pe un scaun cu spatar. Executa miscari de ridicare si coborare a piciorului. Efectueaza aceleasi miscari si cu celalalt picior sau cu amandoua in acelasi timp. Acest exercitiu nu numai ca iti va tonifia muschii picioarelor si a coapselor, ci iti va lucra si muschii abdominali. Executa cateva miscari la inceput, crescand numarul acestora in fiecare zi.

Pentru a vedea cum trebuie executate exercitiile, urmariti video-ul de mai jos:

Lasă un răspuns