Cele mai proaste alimente post-antrenament pe care ar trebui sa le evitati cu orice pret

Daca va antrenati in sala de gimnastica si doriti sa obtineti corpul dorit, epuizarea din sala nu va va face prea bine: pentru cele mai bune rezultate, trebuie sa combinati antrenamentul de fitness cu o dieta echilibrata, nutritiva si sanatoasa.

Iata cateva din cele mai proaste alimente post-antrenament pe care ar trebui sa le evitati cu orice pret:

1. Gustari sarate de toate felurile

Nu este neobisnuit sa simti nevoia de ceva sarat dupa antrenament, avand in vedere faptul ca atunci cand transpirati corpul elimina substantele nutritive impreuna cu apa (inclusiv potasiul). Puteti opta pentru o masa sanatosa si va reumpleti rapid si natural nivelul de potasiu, fara sa utilizati gustari sarate, deoarece acestea sunt, de obicei, bogate in calorii. In loc de gustari, mancati o banana sau niste bucati de fructe uscate. Bananele sunt cunoscute pentru cantitatile mari de potasiu si sunt cu siguranta o alternativa mai sanatoasa la gustari.

2. Produsele zaharoase si sucuri acidulate

Nu exista o greseala mai mare pe care o puteti face dupa un antrenament decat sa consumati produse zaharoase sau sa beti sucuri cu acid. V-ati antrenat pentru ca doriti sa eliminati excesul de grasime si sa obtineti un corp tonifiat: spunand asta, de ce consumati produse lactate stiind ca acestea contin o multime de calorii? Zaharul este cunoscut pentru efectele sale devastatoare pe termen lung asupra organismului, iar unul dintre aceste efecte secundare incetineste metabolismul. Metabolismul dvs. joaca un rol important in procesul de scadere in greutate: cu cat metabolismul este mai rapid, cu atat mai repede veti obtine corpul pe care l-ati visat intotdeauna. Cititi intotdeauna etichetele produselor pe care urmeaza sa le consumati si evitati produsele zaharoase. Pe de alta parte, sucurile sunt la fel de daunatoare pe masura ce provoaca balonare. Daca simtiti cu adevarat nevoia de a bea ceva diferit de apa si sucul natural de fructe nu este o optiune, atunci mergeti pe ceai de gheata neindulcit. Acest lucru va va mentine hidratat si va calma pofta.

3. Alimente grase si gustari

Cartofi prajiti
Chipsuri
Branza si Nachos
Hamburger
Hot Dogs
Pizza

Acesta este un punct evident, dar multi oameni obisnuiti care se antreneaza doar pentru a ramane in forma au chef de alimente grase imediat dupa antrenament. Evitati hrana tip fast food, gustarile grase, alimentele uleioase, cartofii prajiti si altele. Nu uitati ca obiectivul dvs. principal este de a reduce cantitatea totala de grasime, nu de a o mari. In acelasi timp, organismul trebuie sa produca mai mult glicogen, o substanta importanta produsa si stocata in muschi si ficat. Alimentele grase nu vor veni la indemana pentru asta, sa nu mai mentionam ca ele vor ridica, de asemenea, nivelurile de colesterol LDL (de asemenea, cunoscut sub numele de \”colesterol rau\”) si va vor pune la un risc ridicat de boli de inima pe termen lung.

Lasă un răspuns